torstai 14. helmikuuta 2013

Camoa kevääseen!



Olen vältellyt army-kuosia viime kesästä lähtien erinäisistä syistä, vaikka pidänkin siitä. Annoin kuitenkin periksi, koska olen jättänyt jo niin monia IN-juttuja ostamatta ajatellen etten tarvitse kaikkea tai ne ovat liian muodikkaita itselleni. Teinityttönä käytin kuitenkin lököttävät armyhousuni niin loppuun asti, että haarat repesivät lopulta, joten päätin kokeilla käykö army-kuosisen takin kanssa samoin.

Tilasin siis vihdoin Urban Outfittersin alesta takin, josta olin haaveillut jo kauan (kuvia ylempänä). Hintaakin oli enää 25 euroa.. Päälle tosin tulivat Urbanin huimat postikulut. Takki on kuitenkin ihana ja odotan innolla kevättä, jotta saisin käyttää sitä. Siihen tosin voi mennä vielä hetki.. Joten toistaiseksi istun kotona ja juon teetä.

3 kommenttia :

  1. Ihanaa, camoa... Kohta toi iskee muhunkin.

    VastaaPoista
  2. Housutkin vois olla ihanat ;) Tai sit vaan joku kauluspaita tms. Oon tyytyväinen kyllä, että ostin ton!

    VastaaPoista
  3. Housut olis jees, oon seonnu kuviofarkkuihin :D Kukalliset kans, kiitos.

    VastaaPoista